Для педагогів


ПОРАДИ  ПЕДАГОГАМ

Протидія домашньому насильству над дітьми в умовах дистанційного навчання

Як сприяти саморозвитку учнів.Поради педагогам.
Невстигаючі здобувачі освіти, поради педагогам

Що таке стрес і як з ним боротися

Профілактика та подолання дезадаптації першокурсників

“Золоті правила” класного керівника.


1.        
Класний керівник має бути особистістю, привабливою для учнів.

     2.         Класний керівник повинен викликати любов і повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та піклується про неї, у стосунках із нею чесний.

3.  Класний керівник має бути відвертим у стосунках з усіма учнями.

4.         Класний керівник має бути веселим, жартівливим.

5.         Класний керівник повинен раціонально використовувати свій час.

6.         Класний керівник має бути доброзичливим.

7. Класний керівник має постійно самовдосконалюватися, розширювати свій кругозір.

8.     Гасло вчителя: “Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм учням”.

9.  Класний керівник повинен реалізовувати індивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати, підтримати в ній вогник самоповаги.

10.  Класний керівник має створити учнівський колектив, у якому панують доброзичливі стосунки, шанобливе ставлення один до одного.

11.  Педагог повинен приймати тільки обдумані рішення.

12.Класний керівник повинен любити й захищати дитину, поважати її почуття.

13.Класному керівнику необхідно виховувати в дітей самодисципліну.

Педагог - це  та людина, яка любить дітей, володіє педагогічною майстерністю, постійно пробуджує в юному серці бажання бути сьогодні кращим, ніж учора,  почуття поваги до самого себе.

Як уникнути суперечностей і запобігти конфліктам
6 фраз,які важливіші, ніж "Я тебе люблю"
Говоріть собі 5 фраз

STOP суїцид !

Щодо запобігання булінговій поведінці


«Як уникнути погіршення психологічного стану та «емоційного вигорання» в умовах карантину»

Працюючи дистанційно ми втрачаємо баланс між роботою та особистим життям. Зникають рамки робочого дня, вечір із родиною перетворюється у вечір з ноутбуком, телефоном і новим завданням. Так непомітно ми виснажуємося і вже не в змозі контролювати свій емоційний стан. Це шкодить в першу чергу нам і нашому оточенню: дітям, нашій половинці. Тому, щоб уникнути «емоційного вигорання», працюючи вдома, слід дотримуватися певних правил розпорядку та організації.

Ø Візьміть собі за правило заводити будильник для того щоб контролювати час, не пересиджувати за роботою біля комп’ютера. Дозвольте собі працювати за таймером від «сигналу» до «сигналу». За дзвінком вимикайте все та ідіть відпочивати.

Ø  Обов’язково робіть повноцінні  обідні перерви. Не забирайте в себе можливість відпочити, переключитися з робочих завдань на турботу про себе і близьких.  Тим більше, що шкідливо одночасно їсти і займатися розумовою діяльністю.

Ø  Проговорюйте спірні питання, які вас хвилюють по телефону з колегами, так ви уникнете непорозумінь і негативу, які можуть виникнути в ході роботи.

Ø  Обов’язково складайте список завдань на день і дотримуйтеся його. Якщо ви виконуєте якесь велике завдання, поділіть його на кілька днів. По мірі виконання ставте позначки і ви будете бачити свій прогрес.

Ø  Вмійте бути ледачим! Проблема педагогів у тому, що вони розвивають бурхливу діяльність, але забувають думати про себе. Пам’ятайте: думати про себе – ваш головний обов’язок.

ØХваліть себе самого тричі на день: вранці, вдень і ввечері. Застосовуйте таку магічну формулу самонавіювання: ”Я геніальний, найкращий педагог. Усім педагогам педагог, мене діти слухаються, мене батьки поважають, мене адміністрація поважає, а як я сам себе люблю, цього   і не висловити”.

Ø Плануючи робочий день, обов’язково виділяйте час для емоційного відпочинку. Так, обідню перерву можна із користю для здоров’я провести під музичний супровід, перегляд сімейного фото.

Ø      Варто впорядкувати власні думки та бажання. Не слід хапатися за все й одразу в гонитві за примарним результатом або похвалою керівника.

Ø  Відомо, що саме фізична активність додає сил та енергії, покращує сон. На рівні психіки, фізичні вправи вдосконалюють здатність до планування та прийняття рішень, покращують настрій, знижують рівень тривоги та стресу, підвищують самооцінку. На біохімічному рівні, фізична активність стає природним джерелом для хімічних речовин мозку. Таким чином у мозку збільшується рівень серотоніну, ендорфінів тощо. Між станом тіла й розумом є тісний зв’язок: неправильне харчування, зловживання спиртними напоями, тютюном посилюють прояви синдрому вигоряння.   

ØНі за яких обставин не можна нехтувати повноцінним сном, адже тільки в цей час мозок відпочиває та в цей час мозок відпочиває та накопичує енергію на наступний день.

  


Немає коментарів:

Дописати коментар